Iατρική Σχολή - Α' Παιδιατρική Κλινική
ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ MD, PhD
Ε.ΔΙ.Π.
Ιατρικής Σχολής Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Η κ. Καλλιόπη Παπουτσάκη είναι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Τμήματος Παιδαγωγικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Διδάκτωρ της Ειδικής Αγωγής και Ψυχολογίας, υπότροφος του Ι.Κ.Υ. με μεταπτυχιακές σπουδές στα γνωστικά αντικείμενα«Σπουδές στην Εκπαίδευση», «Εκπαίδευση Ενηλίκων» και «Ειδική Παιδαγωγική και Ψυχολογία».
Έχει εργαστεί στο Υπουργείο Εργασίας και στο Υπουργείο Παιδείας. Έχει πολυτετή διδακτική εμπειρία σε σχολεία γενικής και ειδικής αγωγής με στελεχικές θέσεις, Διευθύντρια Σχολικής Μονάδας, Σχολική Σύμβουλος (2011 - 2018), μέλος Επιτροπών Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και Επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, ενώ από το 2019 μετατάχτηκε ως μέλος Ε.ΔΙ.Π. στην Ιατρική Σχολή του ΕΚΠΑ στην Α΄Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία». Συμμετέχει στην εγκεκριμένη μονάδα του Ε.Κ.Ε.Ι. για πιστοποίηση εκπαιδευτικών αναγκών (αρ. πρ. Γ3α/Γ.Π.10117/9-2-2018), η οποία αξιολογεί άτομα ηλικίας 11-17 ετών και είναι ενταγμένη στον επικαιροποιημένο πίνακα του Υπουργείου Υγείας.
Η κ. Παπουτσάκη έχει μακρόχρονη εμπειρία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε Προπτυχιακά και Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών, επιβλέπει εργασίες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών και έχει ασχοληθεί με την Πρακτική Άσκηση των φοιτητών σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Σ.Μ.Ε.Α.).
Επιπρόσθετα, έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων, όπως, Συμβουλευτική Γονέων, Διαπολιτισμική Εκπαίδευση, Επαγγελματικός Προσανατολισμός, Νέες Τεχνολογίες, Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις, Μαθησιακές Δυσκολίες, Διαχείριση του Άγχους, Συναισθηματική Αγωγή των Παιδιών και των Εφήβων, Βιωματικό παιχνίδι, Αξιοποίηση της Τέχνης και των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Εφαρμογή Προγραμμάτων Διαφοροποιημένης διδασκαλίας κ.ά.
Έχει συμμετάσχει στην οργάνωση και διεξαγωγή σεμιναρίων και συνεδρίων,ως εισηγήτρια σε πλήθος συνεδρίων, καθώς και μέλος επιστημονικών ομάδων συνεδρίων, μέλος Προεδρίων, εισηγήτρια σε σεμινάρια εκπαίδευσης και επιμόρφωσης εκπαιδευτικών που οργανώθηκαν από το Πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτον(Π.Ι.) , το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) και το Υπουργείο Παιδείας και αφορούσαν στην εκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών, στο Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης, στα Προγράμματα Παρέμβασης για το Σχολικό Εκφοβισμό, σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κ.ά. Υπήρξε μέλος του Συμβουλίου του 2ου Περιφερειακού Κέντρου Επιμόρφωσης (Π.Ε.Κ.) και μέλος τους Συμβουλίου Επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης (Διευθυντών σχολικών μονάδων) στις κρίσεις του 2017.
Έχει δημοσιεύσει 12 βιβλία, άρθρα σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικάπεριοδικά, ενώ τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν σε θέματα Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Ειδικής Αγωγής, Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις, Αξιολόγηση και Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση κ.ά.